Få hjælp til Google Ads

Online marketing strategi

Fordelene ved at reklamere og annoncere online er mange. Og med Google Ads, så har du mulighed for at få vist dine annoncer til de mennesker, som har størst mulig interesse i dine produkter eller ydelser. Men selvom Google har gjort Ads brugervenligt, så kræver det stadig ekspertise at udarbejde optimerede annoncer, der giver dig en høj ROAS. Det kan derfor være en stor fordel at tage fat i et AdWords bureau, hvorved du sikrer dig, at dine annoncer kommer til at sidde lige i skabet. 

Med Google Ads kan du se, hvem der klikker på annoncerne, og har en Google bruger eksempelvis gjort dette, så kan du nå denne potentielle kunde igen gennem andre former for Ads annoncer, hvad end brugeren er på en stationær computer, en bærbær, en tablet eller en smartphone. Og dette er særligt vigtigt, når man overvejer, hvor digitalt et land, Danmark er. 

Danmark er et af Europas mest digitaliserede lande

Danskerne er et af de europæiske lande, hvor man er mest på internettet, og hvor vi handler allermest online. Vi har stor tiltro til Webshops, og vi har også mange tiltag i landet, som styrker online handel, herunder e-mærket. Men dette er ikke altid ligetil at få sine annoncer frem på side 1. Vælger du at få et AdWords bureau til at varetage dine Google Annoncer, så kan du være sikker på, at dine annoncer nå de rigtige potentielle kunder, på den rigtige platform, på det rigtige tidspunkt. 

Hvad kræver det at drive en effektiv Google Ads kampagne?

At drive effektive Google Ads kampagner kræver nemlig ikke kun ekspertise, men dertil også tid. Det handler nemlig om at holde øje med annoncernes effektivitet, og såfremt annoncerne ikke giver det afkast, man håber på, at man så foretager en ændring i opsætningen af annoncen. Men sidder man med annoncerne selv, så kan det være et stort arbejde at finde frem til en mulig årsag, og herved kan der i forlængelse af dette forekomme frustration. 

Dette kan altså undgås med et AdWords bureau, og man opnår derudover en højere ROAS. Man sparer derfor både tid og penge, og der er derfor flere penge i kassen til at geninvestere i yderligere annoncer, hvilket giver et endnu højere afkast.

Related Post